Thursday, July 29, 2010

MANUSIA TAK SEDAR DIRI!!



Salam semua..
I`m back!!Soryyyyy da lama x update blog disebabkan masalah lappieku..tak tahu kenpa dye uat hal..tp it`s okay dah antar g servis nseb under warranty..

Sebelum aku tulis pepanjang aku nak mintak sape2 yg baca dan terasa GILA silalah SEDAR!!kali ini entry aku terlalu dekat untuk org yg dekat..ade FAHAM!!aku tak kisah ko baca ke tak!! Dari sumber yg dipercayai ko suka intai blog aku!!aku tahu ko dah baca entry sebelum ni..LANTAK KO SITU nak gelak BESAR2 MACAM SAITON!!Aku tak kesah langsung..!!

Untuk pengetahuan ko aku tak pernah menyibuk hal ko n aku tak pernah nak jga tepi kain ko!!SO tolong jga tepi kain ko dulu..FIKIR sedalam2nya apa yang ko dah buat????Tuhan jadikan kita sesempurna manusia..sesempurna kejadian..

Aku rase ko yg perasaaan sendiri!!!hahahahha..Weyh i tak de masa nak mengata ko tu..FAHAM!!!ko tu je yg perasaan lebey..Ade akal pikir la..ade hati nilai la...ko tu memang tak sedarkan diri...MULUT TEMPAYAN...

Depan jalan tunduk belakang macam saiton..apa kes??Ko tu memang tak sedar di untung??
Memang tak sedar diri??Ish apa jenis manusia...Klu ko nak mengata aku agak2 la...nak KATA depan2 la..ADE BERANI..??

Ape kes ko nak kutuk2 aku kat show out fb ko??
ape kejadah??
dah tu kutuk family aku terang2 kat blog???
apa kes ko jenis manusia??
tak sedar diri!!

Malas nak tulis panjang..sampai sini...

RENUNG2KANLAH...



No comments:

Post a Comment