Wednesday, July 14, 2010

ade aku kesah dengan ko..!!





Salam..
hi semua
ehem..ehem..
sebelum aku tulis panjang2 aku mintak maaf dulu kalau ade yg terasa..blah
sebab keadaan mood aku tgah geram..


jahanam..!!!
bongok!!
siut!!
apehal ko suka nyibuk hal owg..
ko tolong jage tepi kain ko dulu..
sebelum ko pandang owg..arghhhh blah kamu..
benci tahap gaban..
seyes benci btul..

korang pernah ade owg nyibuk2 tentang korang tak??
arghhh mesti korang tak sukekan!!
aku jgn cakap lg bertambah 2x benci..
apasal la ko suka nyibuk hal owg!
arghhhh gila!gila!!
ni semua kerja gila je..

pegi dahhh..
argghhhh skrang aku da tak peduli ngan manusia yg suka nyibuk hal aku!!
bulll shit ko!! argghhh aku tahu sejak akhir2 ni semua musuh aku sedang mentertawakan akukan..ade aku kesah!!

aku x pernah pun jga tepi kain ko..
arghhhh menci nak tulis memanyak..nanti ade je perkataan yang tak senonoh muncul

so sesiapa yang suka nyibuk & jaga tepi kain owg tu!!
ko insaf la cepat2!!
sesungguhnya ko telah di benci dan di kutuk sekuat hati oleh org..
so sape terasa pegi dah..
papai

No comments:

Post a Comment