Sunday, July 18, 2010

apa nak buat???

lalalalala...
aku tgah bosan..
bosan yg teramat sangat..!!
bosan tahap dewa..
biaselakan aku ni penganggur terhormat..
penganggur yg cukup makan minum dan bergaji besor..hahha(gelak besor sikit)
penganggur sepertiku ini juga sering menjadi gila setiap hari oleh kerana sebab musabab tadi..
arghhhhh bencinya jd penganggur walaupun ia berstatus terhormat..
arghhhh aku benci situasi yg menyebabkan pemikiran aku tidak berkembang seperti jari2 yg sentiasa bergerak...

lalalalala..
apa nak buat??
apa nak jd dgn aku??
apa nak buat lg??
hidup aku jd seorg penganggur??
hari2 tanam anggur di tepi bibir..

lalalalala..
bosan la bosan
bosan la bosan
bila 24jam aku digunakan utk mengganggur otak tidak lg ligat seperti tetikus..(hahaha aku sudah mengarut)
arghhh ape nak buat??
tolong bg idea..




No comments:

Post a Comment