Thursday, July 15, 2010

Sabar..

Salam semua..
hihi ape khabar??
hihihihi ari ni aku boleh tersenyum lebar sedikit..
ini adalah perkembangan terbaik!
sebab beberapa minggu lalu aku menjadi org yg terlalu beremosi sehingga jd gila emosi
ouwwwhhhh tidakkk!


emosi??
beremosi???
diemosikan??
sedang beremosi???
apakah ini akan membuatkan seseorg tidak sabar..
tanya diri sendiri beb..klu betul!(angukkan saje)


sekarang aku dah tak emosi lg okey..
TQVM faizal & shaha..korglah org kuat aku utk jd sesorg yg sngt sabar..
selalu ngadu2 kat dorg..dorg relaks je terutama faizal..selalu suh aku sabar..
huhu cyng ko lebey2..selalu dengar masalah aku..selalu gak sokong aku
selalu gak bg pendapat..
selalu gak bg nasihat yg bernas..ish tak nak puji takut dorg bca en3 ni bertambah kembang pungkok!


sabar okeyh cik fatin....
fatin mmg tgah menjadi org yg bersabar
fatin sedang menjadi org yg berfikir tntng kesabaran..
huhu harap2 aku bersabar dengan ujian tuhan..
amin..


sesungguhnya sesuatu kebaikan itu akan di balas dengan baik2 saja..itu janji pencipta

Renung2kan lah
FATIN sabar ...




No comments:

Post a Comment