Thursday, July 15, 2010

MYVI PINK PURLE...







Cite semalam!!

MAMA: Tetiba naek je kete aku(mr.green)terus berkata..ish dah lama btul kate ni..

AKU: So what???nak beli kete baru ke??(buat muka cun & ngada2!padahal nak sngat suh mama beli baru)

MAMA:Haah nak beli kete barulah..kete ni dah bosan naek..dah x baru(mmg la kete ni dah 16tahun beb)!! tapi wa ckp sma lu..enjin die mmg terbaik beb!

AKU:nak belim kete ape??

MAMA:Myvi la..
AKU:terus je anguk2 & buat muka excited gile...
MAMA: okeyh jum la..(ish beruntung aku ade mama..mama sporting gila beb..x mcm mak owg lenn..cyang mama aku

SO AROUN 6.30PM after aku blik keje aku terus memecut MR.GREEN dngn pantas ke showroom Perodua..haha

FIRST TIME enter to showroom ...haha mata terus tertancap pada MYVI itu!!!!

SEyes mata terkebil2..


Taraaaaaaaaaaaaaaa.....chumeyllll x!!
tetiba aku gila kat kete niyh..



dulu bukan men lgik klu nmpak je myvi..ish kete nyh nyampah la..
tp sejak nampak kale favoret aku terus excited..hahaha


MAMA: ang pujuk la bpak ko suh beli..g bodek2 dye

AKU: Ish sat g owg tua tu ckp ape plak..padahal mama yg terlalu excited ngan kete niyh..die siap amek gmbr lg tu..siut je mak aku

MAMA: Hrap2 abah ko beli..cntik la..tp mama x bley buat..

AKU: Dalam hati kcian ..haha sebab mama x reti bwak kete..so klu beli ak la yg hentam bawak..kekeke(pas tu gelak besor la aku)

aku harap sangat abah beli

Pada ALONG A.k.a dayah jgn jelous ngan aku
Pada ANGAH a.k.a baizura ko asyik tak bagi je...nyampah aku..
Pada TIAH a.k.a Princess Korea ko pun sama mcm aku excited terlebey..padahal ko dah bisik2 kt mama klu dapat lesen ko pun nak hentam gak!sewel

ISH!!Owhhhh MYVI LE ko membuatkan aku jatuh cinta padamu..wakaka tp aku tak tahu bilakah bapak aku akan meminang ko..huhuhu
aku dah sewel nyh

CEPAT!CEPAT!!CEPAT!!abah beli kete myvi utk fatin..hahaha

bye..jumpa en3 len



3 comments:

  1. hahahaha... silap pilih!
    Akan aq racun fikiran abah not to buy... hahahaha
    cukup2 kereta yang ada weiii!

    Kesian kat Abah. Dia juga nak bayar.. makin hilanglah rambut dia.. pakailah Mr. green dia lebih mantap.. Myvi tu warna je menarik but other is hampeh. Aq dah tgk.. body color je cantik.. other is not.. Camry ko 30jutakali lagi baik.. so jgn merungut..

    nk beli kete ... nanti bila ko dah keje..
    sian kat Abah.. dari dia beli kete baik dia beli tanah ke.. beli kedai baru ke.. agaknya side income bebehh.. I know.. u can think it deeply.. bukan nak jeles K, I'm think of what should..

    kalau ko nak pakai Mitsubishi Lancer ke.. aq sokong!! because that car berbaloi for value of money,. if myvi sorry to say.. it is not.. not to kondem Malaysian car.. tpi dgn gaya ko.. better not la.. Mr. Green lagi berbalai2 la my dear. ko nak merempit celah jalan.. mmg dia yng terbaik!

    ReplyDelete
  2. oke...no way aq nak setuju 4 dat car!!
    if u giv me dat money I'll double it u know...
    simpan jela duit tue...keta da byk da ....hang nak campak keta kt mana...buat semak ja!!

    last word .....NO..NO....NO
    dah afdal 3 kali...

    ReplyDelete
  3. yes2x....aq suka kalu aq dpt beli...xpe patin...nanti kalu duit aq dah banyak...aq nak amik keta...hmmm...look nice myV....tp aq lebih prefer Neo or Viva....hmmm(~sigh~) bila aq banyak duit nie!!!!10sion....

    ReplyDelete