Thursday, July 22, 2010

Selamat hari tua along

Sebelum orang len wish..
Aku nak queeee awal2..
supaya aku jadi org paling terawal dari semua..muhahaha..sebenarnya along ged`s dah beri WARNING..cpat2 online aku dah nak off..tapi before die off aku nak update n wish besday kak long...

TUA PASTI MENGEJAR KITA....khas aku tujukan untuk Along aka Cik Dayah

Ingatkah semua
Hari tua pasti menjelma

Detik waktu yang laju
Pantasnya tak akan menunggu

Begitu usia
Makin hari makin meninggi
Siang malam berganti
Yang pergi tak berulang sekali lagi

Begitu cepat putaran masa
Terkadang tanpa pun kita sedar

Siapa yang lebih bersedia
Dialah yang selesa

Tua mengejar
Pasti tiba masanya
Kau merasa
Hidup tak segagah
Waktu remaja

Di mana tenaga
Menyala-nyala
Di hari tua
Makin terpadam semua

Tua mengejar di mana kau berada
Tak berbeza semua kan merasa
Itu hakikat tak bisa hindari
Walau seinci bersihkan diri
Sebelum terlewat nanti

Hey kawan semua
Aku cuma memberi pesan
Andai cukup bekalan
Tak mungkin kita kehausan

Usahlah menunggu Uban memutih di rambutmu Cepat-cepat berilmu Semoga tak menuju di jalan buntu


Harap ko sedar2 diri..hahaha bluwek dah tua..!!

Along soalan cepu mas bila ko nak tawen???

Bila ko nak bg cucu kat mama??

Bila ko nak belanja aku shopping??

Bial kita nak g melancong sama2 lg..huhu aku duit dah ckup!!

hehehe jgn marah beb nanti cepat tua


GAMBAR HIASAN...dah lama dah gambar ni..along busuk eh aku wangii



Along aka NUR HIDAYAH OTHMAN sedarlah tua pasti mengejar kita..ingat tu ko dah tua...Selamat hari tua along gemuk...semoga ko panjang umur dan murah rezeki..keje tu jgn mcm org gila...ko tahu ko dah mcm org gila aku tgk!!!hahahaha 4 ur information kolah kakak yg tergila berkerja..hurhhhh ape benda dah ko nak kejar..relak la sis KERJA tu tak lari kemana pun...cishhh smpikan td mama wish besday terus kata nak g kerja memalam..!!!cishhh ALONG ko ni memang GILA!!GILA!!!GILA ko tahu x GILA!!??


Last but not least ALONG HAPPY BIRTHDAY..Ingatlah ko dah tua..
papai


1 comment:

  1. hahahaha..
    biarlah aq gile kerja asal aq x gila sudah.. hahahaahaha

    ReplyDelete