Thursday, July 22, 2010

STRESSSSSSS!!!


Aku benci bila aku dilanda stresss..arghhhhh tak suke tak suke tak suke!!
klu stresss ape selalu korang buat eik??


aku benci stress!!!
ape korang buat klu stresss???

makan ...
tido....
jalan2..
shopping2...
tengok benda hijau..
menjerit...

arghhhhhhh bg aku semua tu tak puas nak lepaskan streeeesssss betul2..
klu aku stresss aku akan lepaskan dengan

bawak kete selaju2 gile..hahahaha hingga trotule dah x boleh pegi..selalunya mr.green la mangsa aku..(kcian kokan!)hahaha xpe ko bnyk berjase pd tuan ko...
besh sngat klu stressss bwak kete laju-laju ia ibarat kita menjerit sekuat2 dengan berjuta2 manusia yg kita x puas hati..ada ke gitu??
arghhhh ade aku kesah..dah stressss mesti la jiwa pun tgah gilakan makanya perlulah dilayan dengan kerja yg gila jgak!hahaha bg aku tula terapi stressss aku

arghhhh bila la nak hilang stressss ni...aku bengang!
bye !
aku nak out nak bwak mr.green laju2 ...muahahahaha!

No comments:

Post a Comment