Wednesday, August 4, 2010

Masa terbatas

Assalammualaikum w.b.t.
diharap belom terlewat nak ucap salam sya'ban dekat semua.
ouh. dah lame tak update blog.
busy sangat.
dgn rutin harian yg sentiasa menimbun.
padahal ade 24 jam je sehari. 7 hari dalam seminggu.

cuma hari ni ade kesempatan waktu yg sangat banyak disebabkan aku demam.
ouh.faham-faham aje la bila sudah kedemaman.
Ini first time aku demam dlm tahun 2010.
Almaklumlah nak angkat diri jap..mungkin antibodi aku terlalu gagah..hahaha
tapi apabila demam melanda segalanya jadi lady gagah
tubuh minta di manja semahu-mahunya.
kepala berpusing sehabisnya 360^
sendi-sendi jadi bisu dan kaku.
tidak mampu lagi berdiri dikaki sendiri
hanya mampu meminta kasihani insan di sekeliling.
ouh.Aku sangat benci situasi sebegini.
Badan hanya mampu menafsirkan aku DEMAM dan tidak mampu berbuat apa2
hanya badan meminta untuk rehat semahu-mahunya.

Sekarang aku tengah sengal2 sendi teramat.
tidak mampu berkata pada siapa.
tidak mahu meminta simpati.
tapi menahan sakit sendi.
aku tidak tahu kenapa kali ini demam aku sungguh luar biasa
sehingga tulang2 dan sendi2 juga turut sakit dan sejuk2.


sampai sini saja dah tak mampu menulis panjang kerana lenguh tangan dan sakit kepala ya amat..
harap aku cepat baik demam..


papai




No comments:

Post a Comment