Sunday, July 18, 2010

Mungkinkah sebab itu???

Salam semua..
selamat berhari minggu kepada kalian..
sekarang aku tgah berguling2 atas katil yg nan empuk ni(almaklumlah akukan tiap2 mlm tido seorg bak seorg puteri raja diatas katil queen yg nan besar ni)huhu
sekarang juga aku terfikir utk menyentuh diari kesyngan aku ni..
sekarang juga la masa yg sesuai utk aku buang masa yg agak lama dgn dia..

nak cite pasal pe???

ini..
ini juga mungkin sebab...
sebab aku bnyk sngt berfikir..
sebab aku mungkin bnyk memendam perasaan seseorang diri..
sebab aku selalu simpan sorang2...
sebab aku tak suke bg tahu org...(kdng2 susah nak jumpa org yg kite boleh cite everything dgn dia)tp aku ade 2 owg kwn yg sngt fham tp kekadang naik kemaluan jugak..sebab xkan la masalah pompuan nak cite malukan..tettttttt
argghhhh tula sebabnya berkawan baek dgn laki..bahana jugak!
sebabnya kawan laki ini lebih better dari pompuan..seyes tak tipu..!!ini adalah kenyataan bukan penipuan
aku semenjak dua menjak ni kuat sangat berfikir itu & ini..
biase la masalah dunia cik fatin tengah melanda
inilah menyebabkan kemungkinan aku kerap sakit kepala..


ouwhhhh aku sangat sakit kepala sekarang..
sakit kepala bagai nak pecah organ kepala ni( ade ke boleh cam gitu??)
aduh sakit sangat...
adakah aku migrain,,sebabnya aku kerap sngat sakit kepala ni..kerap sangat..
dan semakin kerap juga aku menelan panadol soluble keyh...
owh makin laku la ko panadol akibat sakit kepala aku..haha semakin suka ko...

ouwhhhh sakit kepala bilakah akan berakhir..
seyes semakin sakit...
kepala makin memberikan respon2 negatif
ia tidak akan berakhir smpai sini..
since aku dah makan ubat sakit kepala semakin kuat lagi

ouwhhhh geramnyaaaaa...
ouwhhhhh kepala cepat la kau sembuh
cik fatin hanani dah tak tahan menaggung kesakitan...

ok daaaa aku dah x larat nak tulis sebabnya kepala makin berpusing 360..
semakin lama semakin mereng aku..
papai jumpa len en3


fatin syng semua pembaca yg sudi menyinggah dan membaca..
doakan aku dah tak sakit kepala..
dah tak asyik membebel psl sakit kepala

No comments:

Post a Comment