Friday, October 8, 2010

Semakin hari semakin!!!



Assalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera


Aku tengah dalam berkeadaan mood yang sangat terluar biasa..Excited terlebih almaklumla tengah boring tahap gaban..Tak tahu nak buat apa..Nak kacau Mr.Pejal dye 24 hour sibuk je memanjang dgn kuliah,assigment dan hobinya..Hurh tak guna betul !!Yang kawan pun asyik sibuk je ..So sekarang kena layan diri sendiri la jawabnya..

Well biasa la akukan Orang besar sekarang!!hahaha perasan sudaaaa..Maklumlah dah sewel tahap gaban sangat2 sejak tak de keje ni..So kejenya 24jam mengarut sana mengarut sini..Bak kata Mr.pejal aku suka meroyan tak tentu pasal!!Cish!!

Okey nak cerita sikit aku sejak dua menjak ni dah langsung tak de keje..So aku pun buat la keje..Kejenya meraban sorg2 kat dapur dan akhirnya aku dah boleh dikatakan terorist la bila nak masak..Tak la terjerit sana terjerit sini pangil mama..mama nak masuk apa lagi ni!!tu dulu la sekarang ai dah tak macam tu..Setakat masak ni kat hujung jari je..Cakap je korang nak makan apa aku leyh masak la..Huhu sehingga la menerbitkan minat aku I Love To Cook!


Aku yg kadangkala namapak gemok& kadangkala nampak kurus..cehhhh!

MOOD : I LOVE TO COOK !!

IMPIAN satu hari nanti aku nak bukak cafe..hahaha tapi tunggu aku bes degree dulu ye..Yeay dan berita baik tak lama lagi aku dah nak sambung belaja..hehehe..Mungkin kos kulinari gak..Iwill become chef soon..Chef yang profesional beb..SOON doakan aku ye..



No comments:

Post a Comment