Saturday, October 16, 2010

kenapa ye???

Assalamulaikum w.b.t & Salam Sejahtera...

Hari ini hari sabtu..Cuaca memang teramat la panas..Tadi aku baru lepas lepak ngan membe..Almaklumla orang muda..huhuhu berjimba-jimba sampai lebam

Sejak 2 3 hari ini cuaca sangat la panas mak ai..Mintak ampun la panasnyeee sampai berpeluh jugak la aku bila berjalan di tengah panas..hurh panas..mengaduh pun tak guna sebab matahari bukan dengar aku mengeluh..

Aku lagi-lagi la sakit hati berbanding kena panas matahari ni..Tak tahu la kenapa??Sebabnya aku tengah sakit hati bila badan aku sakit2 ni..Sakit sebab kuat bekerja kot..Arghhhh jangan percaya semata-mata ye..

Tak sebenarnya dah 3 hari aku teramat la sakit dada sebelah kiri..Sakit tu dtng sekejap2 je tapi kalau datang mmg la mcam membunuh aku..Pastu tangan mula la krem..Hati mula rase nyilu..Arghh apakah ini dah 3 hari aku kena sindrom begini..Takutnya..Dah la sakit bagai menusuk2..Apakah jenis penyakit ni..Aduh jangan la meragam wahai badan aku nak kelihatan sihat..hahaha aduh sakit lagi ni!Kenapa la sampai nyilu di hati pedih di dada dan tangan aku krem semaca..Sedihnya

waaaa...sakitnya..so bila dah sakit bagai macam ni aku tak de mood!
bye..


No comments:

Post a Comment