Thursday, October 14, 2010

Saya Jatuh Cinta Dengan Dia....!!!






Assalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera


OMG...OMG..OMG..
Aku tengah jatuh cinta..jatuh cinta dengar suara mamat dari swiiss ni..
Sape??sape eh???hehehe Maher Zain la...Mamat yg kacak lg handsome tu..huhuhu alhamdulilah adik aku a.k.a cik tiah sudah upload gmbr so aku nak mencu
rik gmbr dlm blog dye..huhuhu jgn mara ye..

Aku suke..
Aku suke..aku suke..uwaaaaaa aku suke la dengar suara Maher zain lg2 kalau dengar lagu dia terus cair taik telingaaaa ...hahahaha..saya suka awak la..ish saya geram tak dapat bergambar ngan Maher Zain ari sabtu lepas..

Sebenarnya hari sabtu lepas aku dan adik beradik aku g The Curve
Damansara almaklumlah along aku memang terlebey minat kat Maher Zain ni..Tapi aku ni terlambat sikit la nak jatuh cinta kat dia..huhuhu ni pun tiba2 je suka sebabnya dia punye suara sedap..dia punye lagu beshh..mantop siut..arghhh sukenya..

Wah tak sangka Maher Zain punye fans yg begitu bnyak kat Malaysia..Maher Zain sangat la cute,handsome....hahahaha walaupun dapat tengok dari jauh..eh tak la jauh sangat sebb ramai orang ..Tapi yg terkilannya tak dapat tangkap gmbr ngan dye sebab org ramai ..sampaikan beratur laaa...panjang!!

_****************************************_


See!!Sape ITU??MAHER ZAIN leee...Masa nie peminat dye berduyung kat belakang tu..!!So kite orang tak dapat nak masuk..Dengan itu cukup saja bergambar dengan gmbrnya..


tengah dengar lagu MAHERZAIN NI..sedap wooo..Besh sangat2 tak bosan pun..Aku rase dah dekat lebih 30 x lagu tu di ulang..ape2 pun syok sangat dapat bertemu MAHER ZAIN walaupun dari jauh..Tak pe kata my sis bulan febuari 2011 MAHER ZAIN kembali semula ke MALAYSIA!

MOOD : Segar sangat dapat dengar lagu Maher zain..huhuhu WALAUPUN kepala aku tgah serabai dengan masalah dunia..wawawawaw...

bye..
bye semua...
muah..muah..muah..jumpa len entry..


No comments:

Post a Comment