Sunday, October 24, 2010

Aku sudah hilang nikmat dunia!





Assalamualaikum w.b.t & Salam sejahtera..


Hai semua.Hari nie hari ahad.Baru lepas mengemas dan menyelongkar baju bersama bibik!Abis la aku buang semua baju yang tak pakai hampir setengah lori.So dah bes mengemas.Jom aku nak cite sikit.Ini semua tentang aku.

Terus terang aku katakan.Aku sudah kehilangan nikmat dunia.!!.

Apa nikmat dunia yang aku hilang tu!!

DURIAN oh DURIAN!!Tapi kaulah no1 aku ANTI
Kesiannnya ngan durian.Seumur hidup aku hidup tak pernah pun aku sentuh bahkan aku makan lagi-lagi bau lagi tak boleh.Kalau aku nampak durian dari jauh aku cepat-cepat lari sebabnya aku memang tak boleh bau durian.Akulah manusia yang paling pelik rasenya.
Lagi satu kalau kat umah kalau mama atau abah atau sape2 la yang beli durian aku sanggup tak keluar bilik.Sebabnya aku paling benci durian.Dalam famili aku
sorang la yang tak makan durian..ngeeeeeeeeee..hehehe..

I HATE DURIAN!!Sebab bau dia tak boleh blah n busuk!

TEMPOYAK!!ish BUSUKnya!!Boleh buat aku muntah bila terbau...
Nie lagi satu makanan yang aku paling la aku anti gileeee.Adik beradik kepada durian gak tapi rasenya tempoyak nie lagi la bau dia mengaum sampai ke lubang hidung aku..heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bencilah kalau aku terhidu..tsk.tsk.tsk.tsk!


BUAH-BUAHAN TEMPATAN!!Eeeeee kciannya kau..Tapi seyes aku mmg tak pernah sentuh dan lagi2 makan..Apatah lagi.



Macam dalam gambar nie menarikkan.Menarik di tatap.Tapi tulah masalah aku.Aku memang tak makan pun buah-buah tempatan kecuali la buah jambu batu dan epal sahaja dilayan.Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :).Tak tahu la kenapa ngan akukan.Kesian sangat.Langsung tak dapat menikmati keindahan makanan.Nie la buktinya.huhuhu..Pernah la ade orang paksa tapi aku muntahkan balik.Seyes aku tak boleh terima.Perut aku nie kejam kot!MACAM TU KE!!??Ehhhh hahaha..


PETAI!!Nampak macam sedap tapi bila makan aduh mak ai t
ak boleh blah..faham2 jela

Nampak cantik je petai tu mengurai2..WAH macam sedap..hahaha padahal bila sape makan kentut,berak n tet tet tet mak ai busukkkkkk!!tsk.tsk.tsk



Ngeeeeee!!Muka ketat dah bila bau DURIAN!!

Memamg kecian sungguh dengan akukan...hahahhaahahaa

Terima kasih kerana sudi membaca..Hehehehehe

2 comments:

  1. memang tak boleh makan erk??/ hahhahaa...durian sedap wooo

    ReplyDelete
  2. nashue thanks sudi membaca..
    heeeee memang tak boleh la..
    dah try tak boleh gak..

    ReplyDelete