Wednesday, November 17, 2010

Selamat Hari Raya Korban




Assalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera..

Mr.moo yang di tambat di depan umah..Tapi yg ni dah selamat jadi lauk raya.Ada lagi 3 ekor di atas bukit umah aku..HAHAHAHA


Lately aku agak sibuk..Tak terlambat pun nak ucap Selamat Hari Raya Korban pada semua umat islam.Hari ini sudah masuk raya kedua.Wohhhh pagi-pagi kakakku semua sibuk nak pergi kerja.Hahahaha padan muka!


Hari ini abah aku buat korban.Kejap lagi Mr.mooo bakal di korbankan.Hahahahha sedapnya daging ko Mr.moooo.Wow teruja sebabnya aku cuti dan boleh bersenang lenang di rumah sampai isnin ni.


Bestnya pagi2 ni dengar takbir raya sambil aku tengah Mr.moo yang didepan umah yang kegelisahan..Hahahaha..

Okey saya tak boleh mengarut banyak2 sebab nak tengok Mr.mooo di sembelih..

Selamat Hari Raya Korban.Sama-samalah kita menghayati erti korban yg sebenar.

THANKS YOU FOR THE READING.
I Love You So Much Reader.

No comments:

Post a Comment