Friday, November 5, 2010

Keluarga Aku..





Assalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera..


Keluarga besar aku..super duper excited...

Alhamdulilah aku perlu bersyukur kepada nikmat tuhan.Aku sejak di lahirkan lagi sudah di berikan mama dan abah yang sangat sporting.Keluarga yang sangat memahami.Keluarga yang bahagia.Keluarga yang boleh buat aku mengadu susah dan senang.Keluarga adalah segala-galanya.Walaupun aku tahu sebagai anak.Kadang-kadang kita sentiasa memberontak tak tentu pasal.

Sengaja melanggar peraturan tapi mama & abah tetap jugak mengaku aku anak dia.Walaupun bukan mama & abah saja yang aku ada tapi aku di kurniakan adik-beradik yang ramai(see lihat atas tu..ramaikan semuanya 7orang)Heeeeeeeee..Bestnya kalau da kumpul ramai-ramai satu rumah mesti rumah boleh bergegar sebabnya adik-beradik aku ni semuanya kecoh-kecoh(mulut tak reti diam)Best...Kalau berkumpul ramai-ramai tu boleh pecah rumah abah nie..Hahaha

Semula.Background desktop..Waaa semangat betul minah ni.

Sejuk je mata aku tengok adik- beradik aku semua sudah besar.Dulu mama cerita masa kecik-kecik kita orang nie ramai kadang-kadang susah nak jaga.Tapi mama kata sudah besar sejuk mata tengok anak-anak dia sudah besar.Betul memang best sangat.Sebabnya adik-beradik ramai la paling best.Boleh jadikan teman gaduh.Heeeee...

Abah,Mama,Along,sab,aku n tiah

Bersyukur sangat aku masih ade keluarga.Yahoooooo..Aku sayang keluarga aku.Aku sayang semua..Huhuhu mesti adik-beradik aku yang membaca entry nie terang-terang terasa mual nak muntah..Huuuuuuuu Sayang korang beb.

Manusia nie comelkan...waaaaaaa perasannye


No comments:

Post a Comment