Monday, November 1, 2010

Mudahnya Saya Jatuh Cinta!



Assalamulaikum w.b.t & Salam sejahtera..

Malam yang paling indah aku rasakan..Hati bertambah-tambah semakin girang akibat Saya sudah jatuh Cinta kembali..Ouh jangan salah anggap ok..Maksud saya begini saya jatuh cinta kembali kepada hobi saya yang terdahulu..

Hobi yang bertahun-tahun aku tinggalkan kerana sudah muak..Ouh jangan bilang benci nanti akhirnya kamu akan tersungkur jugak..euuuww...

Sebenarnya hobi aku tu membaca novel..huhu..Gembira sangat dalam masa 1 ari dapat baca 2 novel..memang gilakan!

huhuhuhu tu la dah kata minat yang mendalam nak tahu tak aku dah ade koleksi novel dekat 6++


peeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuu


aku nak sambung membaca "Kau Milikku"
best sangat

hehehehee tengah semangat berkobar-kobar nak beskan malam ni gak.


No comments:

Post a Comment