Saturday, November 13, 2010

Di Manakah langkahku seterusnya..


Assalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera..


Lama tak update.Sebabnya malas kalau aku update pun hanya sekerat je mampu ditulis.Fikiran bercelaru.Hati tak menentu.


FYI aku tengah tunggu result uitm for intake december but so lambat.Sekarang nie sudah pertengahan november.Bila nak kuar nie??Aku bertambah risau antara dapat atau tidak??Itulah sebabnya aku jadi macam ni.Hanya tinggal ni je peluang aku sambung belaja kat IPTA kalau tak IPTS la jawabnya.Tak pun aku sudah malas memikirkan soal belajar lagi.(Dalam hati ada jugak berkira-kira macam tu sebab sudah putus asa baik aku kerja bukak business lagi masyuk bukan orang yang tak belajar tinggi2 tu tak berjaya).

Woiiiiiii aku keliru.Sudah hampir setahun aku duduk kat rumah nie.Sudah bosan.Ibarat daun keladi yang ada air mencurah ke tanah je.Sia-sia.

Dimanakah langkahku seterusnya??
Belaja @ Business..
Apakah keputusan yang bakal aku terima??
Arghhhhhhhhhhhhhhh YA ALLAH permudahkanlah segala pekerjaanku ini..Semoga apa yang aku inginkan termakbul..

Mood : Tertekan SUDAH GILA
Muka: Sudah macam ayam berak kapur..

THANK YOU FOR READ THIS ENTRY
:)

No comments:

Post a Comment