Thursday, November 4, 2010

Mama yang KAKI JALAN..






Assalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera..


Apa kes aku label Mama aku kaki jalan..Yela pantang nampak sikit aku duduk golek-golek senang hati plus++ tak ada kerja mesti ada sahaja idea Mama nak ajak aku berjalan..Faham-faham jela dengan orang tua kalau jalan mesti nak pergi pun tempat orang tua jugak.Hishhhhhh...korang mesti terang-terang sudah faham akukan jiwa muda..Mesti la nak hang out dengan orang muda gak..Nie bila mama aku ajak berjalan semua tempat orang tua yang penuh.Tensi..tensi..


Jap tengok sapa tu..OWNER BLOG!Time nie nak bawak mama pergi jalan-jalan

Maklum la saja aku ini boleh di kira orang paling sedap
hidup(makan,minum,tidur,tempat tinggal,kerja semua dengan family)Hahahahaha kadang-kadang ada jugak rasa tak best berbagai-bagai tapi bila dipikir-pikir balik aku la manusia yang paling berbahagia Makan sedap tidur sedap jalan sedap berat cangkuk..LOL memang kegilaan disini..

Sudah mati akal bila My Mama ajak kuar berjalan..Ada sahaja alas
an yang boleh diterima akal atau tidak aku akan berikan..Hurhhhhh nyirap betul la kena bawak mama pergi jalan ni..Macam tak ada orang lain yang nak bawa mak akukan padahal anak mama ada ramai..7 orang(termasuk aku)Tapi mama kata dengan aku paling the best untuk pergi memana..Heh mama padahal membodek tu! Yela kakak-kakak aku pun dengki sebenarnya dengan aku ini..

Dengan terang tanpa bersuluh tak de komitmen yang banyak hanya menguruskan kerja yang ciput macam president besar.Tu la makanya mereka jelaous sebab mereka-mereka ini kerja dengan orang.Bukan bapak sendiri kalau aku yela boleh suka hati jadi Princess..

Berbalik pada cerita mama aku memang mama aku nie kuat sangat berjalan..Mungkin mitos kot kalau siapa yang ada tahi lalat kat kaki kuat jalan macam mama aku nie.Haish nasib la mama ada anak dia macam aku yang boleh melayan kerenah dia..Hahahahaha..best jugak sebenarnya dapat kuar ngan mummy saving sikit duit aku..Tak la nak makan pun pakai duit sendiri sebabnya aku ada mesin atm bergerak..Best konfom best bila korang-korang yang kerja nie bila pergi mesin atm je nampak duit baki tak luak-luak..Hehehehe sukanya..

With mummy kat Penang Village Alamanda & adikku yang perasaan macam princess korea(Tiah)

Apa-apapun even mama aku kaki jalan sebagai anak yang tiada tanggungjawab nie perlu juga bawak kemana-mana yela nanti dah tak duduk ngan mama mesti rindu gila-gila.

Seee!Mummy dengan aku.

P/S: Tolong hargai mama kita..Mama aku kaki berjalan so aku pun dah ikut hobi dia.kalau sabtu & ahad mesti tak lekat rumah..

2 comments:

  1. poyo la ko...ko memang mcm tu kan kaki kipas!!huhu

    ReplyDelete
  2. hahahaha
    memang dia kaki jalan + kaki kipas...
    Ko usung la mama tu ke mana dia nak p na... hahahha..
    Kalau ngan aq sure mama tarik muka sepuluh sbb aq malas nak layan.. kuikuikui..

    malangnya ada anak mcm aq... pemalas, hodoh, buruk, kuat makan, gumuk cukup lengkap package.. ahahahahaha =P

    ReplyDelete