Thursday, November 4, 2010

Happy Deepavali ..



Assalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera..


Happy Deepavali untuk semua..Jumaat hari ini..Bagus..bagus..bagus sangat ..Bagus sebab apa??Bagus la sebab semua orang menyorak dengan gembira lagi boleh cuti panjang siut 3 hari tu..Hahahaha..So apa buat cuti-cuti yang panjang begini..Lagi-lagi maklum saja awal bulan sedap sikit kuar..Masyuk lagi..Hahahaha bagi aku yang bekerja ni la yang berduit kalau yang tak berduit tu maklum saja gigit jari la beb nangis dalam hati oh Duit sudah tarak!


Cerita pasal DEEPAVALI ni semalam aku tengah khusyuk-khusyuk duduk menghadap novel tetiba dapat SMS...Cepat-cepat aku baca ingatkan dapat SMS membe aku ajak kuar besok!Hurh berkobar-kobar membuka inbox sambil mata luas=luas aku buka sambil membaca roper-ropernya dapat SMS dari Enchik MAXIS daaa..Maxis ucap HAPPY DEEPAVALI dengan siap ada gambar lilin-lilin tu(Aku dalam hati siap memaki hamun enchik MAXIS!) Mangkuk tingkat la Maxis ni..Dia ingat aku keturunan INDIA ke agama HINDU ke????Persoalan ????

Boleh jawab tak...Maxis make mistake ke..Hahahahahaha lawak antarabangsa betul..Masa raya hari tu aku tak dapat pun ucapan raya cuma dapat ucapan SELAMAT BERPUASA je..Confius disini..Ada jawapan tak untuk soalan saya...Jawab ye kalau pandai..

Memang mangkuk tingkat je!!Hurh mengeluh tiba-tiba dah terang-terang masa aku isi form daftar hari itu aku isi nama aku NOOR FATIN HANANI BINTI OTHMAN kut agama ISLAM keturunan MELAYU..ciiiiiit!!!!!! Butakah yang tukang key in data tu maybe kut dia tersilap key in..Yela manusia tak sempurna..Betulkan?? Tak pa daaa aku maafkan la tapi ni Maxis takkan TAK DETECT customer aku tahu la OWNER & SHARE HOLDER yang paling besar tu INDIA!Pegiii dah..Nyampah aku..Tak puas hati nie..

Happy Deepavali untuk semua..Gunakan kesempatan bercuti yang panjang ini dengan sebaik mungkin okey..

P/S :Maxis memang mangkuk tingkat bla.bla.bla.Akanku buat complain nanti.Customer always right!Ketegasan disini ye..


No comments:

Post a Comment