Monday, August 23, 2010

TAHNIAH KAKAK COMEY!

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera
TAHNIAH LA KAKAK COMEY..
SAPA???
SAPA TU KAKAK COMEY???
Kakak aku yg pertama.Along a.k.a dayah TAHNIAH la sebab lulus ACCA EXAMINATION.hahaha korang pun tahukan paper ACCA tu susuh tak sangga.

hahaha(gelak dulu sebelum cite panjang)
malam tadi aku tgah bersiram dalam bilik ayak ni.Tak taw la tiba2 dengaq suara orang menjerit dari luaq bilik ayak.Kaget terus aku berlari kuar.Yela mana tahu rumah terbakar ka!!.lagi2 aku tgah mandi nak mampusih kelam kabut aku jadi lipan nak pakai baju.Aku pun ngan perasaan tak sedap hati kuaq la bilik ayaq tiba2 kakak aku along sergah depan pintu.Hurh nasib tak dak sakit jantung kalu tak mati aku kat situ.CISH mmg gila betui ang ni.Pastu dah la buat aksi kasih sayang pada semua.peluk2 & cium semua org yg ade kat umah.Adela kaum kerabat dlm umah tu dekat 10 org dia bg kiss.ISHH...along excited terlampau sangat tu!!Besa lah dia dah 4 kali repeat paper tu.Mana tak syok sakan bila lulus.Kalau aku pun syok sakan.hahahahaha TAHNIAH la weyh.Tak lama lagi impian ko nak dapat title ACCA termakbul jugak.

Along ko kena cepat2 habiskan ACCA tu taw !!Kokan jelous ngan angah yang dah amek MASTER!!ko baru ACCA..hahaha kan ko pnah ckap ish tercabarnya tengok adik aku sambung MASTER dah aku bila lg.ALONG ko cepat2 chalenge angah tu.hehehe i wish u cepat2 perabiskan ACCA okeh.

Aku ni lg kcian duk ckp org diri sendiri pun tak lepas lg asyik duk bwah ketiak mama dan abah ja.HAHAHAHA korang pun doakan aku jugak eh sebab aku tgah apply UITM nak sambng degree..hehehe tahniah along..TAHNIAH..semoga kejayaan ni membuatkan ko rase membuak2 nak belajar terlebey!

1 comment:

  1. Weiii!! cait!
    Paper aq lulus tu .. baru 1st time attempt la wei!! mana pulak sampai 4 kali! ish ish .. x baik ohhh..

    Bukan dapat title ACCA la adik ku.. nak dapatkan title CA "CHARTERED ACCOUNTANT" huhuhu...

    ReplyDelete