Friday, September 3, 2010

nak raya dah..

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera,

Sekarang ini aku sibuk sangat ke hulu ke hilir so tu yg tak sempat nak update blog.Alhamdulilah memang dah terasa sangat mood mood raya ini.Almaklumlah tinggal5 hari ja lgi..Adoi aku cukup tak sangga gumbira.


Korang dah siap semua ka persiapan raya??

baju raya..
kasut raya..
tudung raya..khas utk pompuan
biskut raya..
rumah raya..ish melampau ni
kete raya..wow kaya betul pantang raya tukaq kete baru
hp raya..selalu dah duk nampak almklumlah setahu sekali jumpa sedara so nak tayang
dt raya..
apa lg ek??haaa tambah2 sendiri


Klu tak lg masih ade masa ala saat akhir ni lg bnyak brg murah sebb semua dah nak habiskan stok.Faham2 jela org malaysia kebanyakkan suka buat persiapan akhir.Tapi ape-ape pun dalam kita membuat persiapan tu berbelanjalah secara berhemah takut nanti lepas raya semua gigitjari.Tak pe klu dapat pakai baju lama pun.Tak dak sapa pun kesah!hahahha


kat sini nak kongsi link blog catering mak aku :

http://cateringhidayah.blogspot.com/2010/09/ayam-percik-hidayah.html#comments

Untuk pengetahuan semua bulan pose ni mak aku off sekejap utk order catering.Bulan pose macam ni mak aku bz dengan ayam perciknya..WAU aku cakap ngan korang memeng mantap!bukan aku sorang nak puji ,,tapi klu nak rase datanglah ke bazar ramadhan seri serdang.ok untuk maklumat lebih lanjut klik link atas tu..untuk rumah terbuka pun boleh order!


SELAMAT HARI RAYA IN ADVANCE DARI FATIH HANANI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

Kepada sesiapa yang membawa kereta ke kampung silalah pandu nerhati-hati ok.Bawaklah kete elok2 jgn smapai ade kecelakaan.


No comments:

Post a Comment