Friday, August 13, 2010

emosikah aku??

Assalamulaikum w.b.t
agak emosi jugak aku menulis entry ini.
Apa kes??
Apa kesahnya??
Along a.k.a dayah sering mengatakan aku emosi terlebih..
hurh memang agak sewel sikit..Tapi masih boleh di terima kenyataan..BUKAN aku emosi tetapi sejak menjadi penganggur ini.Aku agak kerap diganggu secara halus melalui pendengaran telinga agak kurang enak bercerita tidak enak tentang aku.AGAK PANAS SEPERTI API maka kerap berlaku emosi di situ.

Bila kita mendiamkan diri tanpa menganggu orang.Mesti ada saja manusia yang tidak enak ingin juga menganggu ketenteraman emosi dan jiwa.HURH!!Nada yang agak rimas apabila ada saja suka menjaga hal orang lain.Agak aku la orang tu memang suka tengok kita emosi dan tertekan.Menyampah sangat-sangat maka dengan itu jugak la aku sering di ganggu emosi.


So let think.Aku punya hati.Punya jiwa.Punya perasaan.Emosi biarkan saja kerana ia sifat lumrah.


No comments:

Post a Comment