Thursday, August 12, 2010

Ramadhan tiba kembali

Asalamualaikum w.b.t
kira aku manusia yg agak terlambat mengucapkan selamat berpuasa kepada semua umat islam.Alhamdulilah kira hari ini merupakan hari ke-2 bagi umat islam menyambut ramadhan.Bersyukur sangat aku kerana diberikan kesempatan waktu untuk menikmati bulan yg amat mulia dan di berkati.

bercerita tentang bulan ramadhan yg berkunjung tiba ini.Rutin aku agak sibuk menjadi penganggur terhormat.HOHOHO(besh guling2)jangan jelous ok.Menjadi penganggur bukanlah sekadar goyang kaki dan tangan ia.Tapi aku perlu menjalani aktiviti harian sebagai umat islam yg lain.Beribadah ok.

Sangat seronok ye apabila dapat berpuasa.Sebabnya aku boleh kawal aktiviyti makan terlampau seterusnya diet..wehehehe..So apalagi dah alang2 puasa tu korang pun DIET jgak ea.okla SELAMAT BERPUASA SEMUA..PUASA PENUH TAW..KALAU TIDAK ANDA MEMANG MANUSIA YANG RUGI..

2 comments:

  1. cehh... diet konon! bluweekkk..
    hang kan bibik la ni.. hahahaha
    diet hang kang kemana la tu kekekeke

    ReplyDelete
  2. cik aten adlh seorg penganggur yg brjaya mnghasilkn anggur dan juge
    bibik yg bkn dtg dri seberang...huhu..
    slmt berpose cik aten...hihihih

    ReplyDelete