Sunday, May 30, 2010

rindu sangat

Malam tadi saya baru bermimpi melalui laut merah dan kemudian singgah di hadapan kaabah..sangat syahdu apabila dapat singgah sekejap sahaja..itulah yang mampu aku katakan saat ini..aku sangat-sangat rindu untuk pergi ke mekah sekali lagi..klu di izinkan tuhan..aku ingin kembali melihat keindahan tanah suci..sangat besh walaupun pada ketika itu pergi di saat usia sangat muda remaja..tetapi kenangannya tetap melekat di hati sehingga kini..


sampaikan sehingga kini apabila orang sebut je nak p umrah atau haji..hati sungguh cukup jelous okey..bukan nak riak atau ape okey..ini adalah sekadar luahan hatiku..seyes sangat rindu menatap kaabah..sangat suci..sangat kagum..sangat besh masih terngiang2 lagi d kepala..

NOTA HATI: Klu dapat p lagi sekali alangkah seronoknya...hati sangat terhengen p sana lagi..semoga aku dapat p sekali lagi..hu3 besh taw

No comments:

Post a Comment