Tuesday, May 18, 2010

AWARD..

Selamat pagi semua & selamat hari rabu..Adakah semua sejahtera??Tapi cik aten tidak sejahtera lagik!Aduhai bila cik aten nak dapat award nyh(termenung jap!)..adeh tiba2 kepala berputar ke belakang sekejap mengingati peristiwa 3 bulan yang lalu

Apa yang berlaku 3 bulan yang lalu iye??(ambil posisi terbaik)..3 bulan yang lepas aku merasakan diri ini terlalu membizi dengan segala bapak kertas..hu3 kertas tender yang berlambak sampai menjerat diri untuk memikirkan segala yang berlaku di luar dunia mahupun dalam dunia..tambah2 lagi apabila buka je mata dah terhengat kerja..apabila nak tutup mata tetap juga hengat kerja..seharusnya 3 bulan yang lepas aku seorang yang kuat berkerja..emmm sampaikan nak makan pun tidak sempat..hmmmm gilo kijo ke hapoh tapi kerja itu perlu di hantar mengikut tarikh so aku yang bagai nak gilo menyiapkannya disebabkan aku membuat kerja hanya dibantu 2 orang kuat..hu3


hmmm tetibo dalam pkiran duk berlayar pasai ni..hmmm bilalah mereka nak award ni...harap2 dia award kat aku..makcik kayo jap..hu3


berharap dapat award okeyhhh..akanku bolanjo korang dengan cito besh2..hu3...bubye cik aten kena ke dapur bagi dapoq berasap2..he3 tunggukan menu yang lazat untuk tengah hari nanti okeyh..

No comments:

Post a Comment