Sunday, September 12, 2010

Hari raya pertama..

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera,



Tengok tu aku yang chomeyl bersama ged`s..Terkenan kucing namanya cik tiah tu!

Tak terlambat lg atentanton nak ucap
Selamat Hari Raya Aidilfitri pada semua..Again Selamat hari raya..Kat sini atentanton a.k.a fatin hanani ingin menyusun sepuluh jari memohon kemaafan atas salah silap yg dibuat atau tersengaja..Biasala saya manusia biasa yg sentiasa membuat kesalahan..Pejam tanpa celik pejam tanpa celik kini sudah masuk hari ketiga kita semua menyambuat hari raya..Alhamdulilah dapat juga berayakan..

Tahun ini merupakan tahun yg sangat berlainan bg keluarga aku..
KENAPA???
Hehehe..Untuk pertama kalinya dalam sejarah tidak pulang berhari raya ke kampung halaman mama & abah..
Saja bertukar angin..Tidaklah kerana kesibukan sebenarnya membuatkan kami sekeluarga tidak pulang ke sana di tambah pula kakak aku yang 2 orang itu berkerja..Masa pun amat cepat berlalu..Almaklum saja la sekarang ini tanpa kita sedari masa cepat sangat berputar..Aku pun tak sangka dah raya ketiga ini..Muahahahaha..

Tak pe walaupun tak dapat beraya di kampung di kuala lumpur juga rayanya meriah juga dapat bersama keluarga tercinta..

Situasi Hari Raya Pertama :
-Bagun seawal 7 pagi di kejutkan mummy tersayang...
-Lepas bagun terus mandi sunat hari raya
-Bersiap ke Masjid Sultan Mizan putrajaya(masjid besi!)besh sangat
-Balik ke rumah ramai pulak tetamu yang datang
-Menyibukkan diri di dapur sambil melayan tetamu
-Sesi bergambar bersama gedik2 sedunia(adik2 aku!)
-Sesi yg paling dinantikan pada hari raya sahaja..Bermaaf-maafan ok with my lovely family..so sweet
-Again bergambar sehingga penat
-Malamnya kami ke Alamanda tengok wayang cite 4 madu..Muahahaha tapi yg beshnya aku tido beb..hurh memalukan kaum betul!Penat weyh makan ketupat tu + penat jd bibik!cish tp ape2 pun cte tu tak besh!

Walau kat mana cerok pun kita beraya..Ape-ape pun beraya bersama keluarga tetap paling best!!Masa inilah kita dapat bersama.Well suka sangat yela hari-hari biasa pun ada tapi hari raya tetap paling istimewa..

with my lovely family!lol

No comments:

Post a Comment