Sunday, June 6, 2010

RATU SUSU




Tengoklah aku yang semangat untuk meminum susu dutch lady itu!SUSU amat baik untuk kita susu mengandi kalsium dan membantu kita menjaga tulang agar tulang bertambah kuat dan tidak sakit..huhu sekarang saya rajin minum susu..SUSU sangat sedap..walah..slurppp seperti makan ayam macam itu jugalah aku minum SUSU..satu hari aku boleh minum susu separuh kotak!sedap sangat dah macam ayak kosong!huhuhuhu(gelak besaq jap)SUSU Memang besh..walah mari mari kita minum susu agar dapat menjaga tulang menjadi KUAT seperti saya



Tengoklah aku yang khusyuk minum susu!




P/S : Mulai ini cik aten sudah melalui tabiat baru iaitu suka melanggah susu..ouh sedap oooo..walah...macam mami slurpppp..MINUMLAH SUSU UNTUK TULANG YANG SIHAT!

2 comments:

  1. ishh2x..

    loglaq sungguh bdk nie..sat g abg engineer tgk teros reject...hampeh betol...hang igt susu tue hg sorang jer ker yg minum....

    ReplyDelete
  2. ko tau tak...punya lah aq kena jadi jurugambar x bertauliah dia nie...dah lah kebuloq....pagi2 lak dah nak suh aq snap pic tuk dia...hampeh...kelaparan c comel nie tau...

    ReplyDelete