Wednesday, June 30, 2010

MOTOR BESAQ =I LOVE TO TUNGGANG=

WAH!!!CANTIK X MOTOR FATIN!!

Haishhhhh apa nak jadi la cik fatin ni...Aduhai sejak berkecimpung dengan enchek faizal dan shaha nie..Aku asyik gila bayang benor sebabnya mereka-mereka suka bercerita tentang motor ..hohoho mula-mula tasuke tapi lastly aku jatuh cinta..sumpah tak tipu aku jatuh cinta dengan motor besaq..dah gila!!!
Hmmmmm terasa teringin sangat2 nak menunggang motor besaq..motor besaq tu nampak sungguh sporty dan elegan lagi2 kalau aku yang menuggangnya..ceitttt pasti laki-laki di luar sana..tersenyum bangga melihat pompuan seperti aku menuggang dan mereka pun tabik spring pada aku..senyum bangga..perasaannya..

Nak cite ni kawan fatin iaitu my besties enchek faizal dia merupakan seorang yang pandai pomen motor..x kira motor ape2 pun dia pandai sangat..sebabnya ari tu saya sangat teruja bila ternampak sendiri dia mempomen motor shaha..seyes laju sakan(bukan nak puji tapi teruja)..faizal ni nak cite die memang gila klu bab-bab motor cakap je rosak ape dia dah tahu..huhu tersenyum bangga ade kawan yang pakar tentang motor..faizal pun sama macam saya berangan-angan terhengen nak nek motor besaq sebabnya sekarang saya cuma ade kereta dan dia cuma ade motor lc..hahaha...



so tengah angan-angan ini nanti dah ade duit manyak-manyak aku nak beli motor besaq..hoho(gelak puas)..beshkan..besh..besh..besh untuk menuggang motor besaq2 ni sebabnya motor tu dah la besaq..tayar pun besaq..enjin pun besaq..maka owang yang bawak tu pun punye hati yang besaq..punye impian yang besaq untuk tunggangnya..so nak jalan jauh2 pun senang..so berlumba kat highway dengan kete pun senang sebab aku boleh pecut macam kete..huhuhu gilo ape..

No comments:

Post a Comment