Monday, September 24, 2018

SELAMAT KEMBALI SELEPAS 6 TAHUN

Assalamualaikum Semua๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰

Alhamdulilah dapat kembali ke dunia blogging ๐Ÿค—

Fuh semangat kembali menulis semula๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜๐Ÿ˜„

Apa yang saya nak share kat sini pentingnya "SESEORANG perlu ada ILMU"

2minggu yang lalu saya baru lepas menghadiri kelas Marketing SEO anjuran MDEC MALAYSIA

Wow terujanya bila lepas menghadiri kelas ni.Terbuka pintu hati saya semula untuk terus menulis.Korang ,tahu tak? Eksitednya terus aku berkobar-kobar menulis kat WEBSITE COMPANY MB PERFORMANCE tentang injector..๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰ wah advance siot .

Hahaha YEAYBAT tak akak๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€(puji diri sendiri tak salahkan) ..Sape lagi nak puji diri kita kalau tak kita sendiri๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚.

Kalau korang nak tahu kelas SEO yang saya pergi ni di ajar oleh COACH MDEC yang berpengalaman luas dalam dunia digital marketing.

Dunia dah berubah ye ,Dunia Digital dah makin membangun hari demi hari takkan kita taknak upgrade Ilmu kita ni..

Alhamdulilah lepas je kelas ni saya terus aplikasikan apa yang di ajar.Oh ye lupa COACH yang ajar saya ni seorang pengusaha Butik Menyusu Luna Tots dan Peniaga ye  Pn.Suraya Ali.



Untuk pengetahuan semua KELAS MDEC masih lagi ada yang FREE ye sampai hujung bulan ni je .

Okay tu sahaja ..

Sambung next entry๐Ÿ˜๐Ÿ”›❌๐Ÿ”›

1 comment: