Wednesday, August 31, 2011

SALAM AIDILFITRI


Salam Aidilfitri semua..Alhamdulilah sudah labuh tirai ramadhan kini tiba bulan syawal pula.Di kesempatan ini saya mewakilkan diri saya kepad

a semua rakan-rakan,saudara-saudari,sepupu2,kenalan-kenalan yang mengenali diri ini serta umat islam di seluruh dunia yang sedang membaca blog
saya ini.Saya menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf atas segala salah dan silap yang disengajakan atau tak di sengajakan.
Semoga syawal ini memberi kita semua kegembiraan yang bererti bagi kita semua.Semoga berbahagia di hari yang mulia ini bersama orang yang tersayang.Kepada yang balik kampung,berjalan raya ke atau apa2 jela berhati-hati semasa beraya ye.Ingatlah orang yang tersayang.

Sekali lagi SALAM AIDILFITRI DARI SAYA (aten)Maaf zahir dan batin.

No comments:

Post a Comment