Tuesday, June 21, 2011

ABAH & MAMA




Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera..


Selamat hari rabu semua..Sebelum aku sibuk nak ke kitchen aku nak update story tentang abah dan mama..

Abah dan mama buah hati pengarang jantung aku..hehehe
Gambar ini masa tahun lepas kami raya di rumah sendiri tanpa balik beraya di kampung.
Siapalah dalam dunia ini tak sayangkan parents diakan.Mesti semua sayang macam aku jugak.Tapi kita sebagai seorang anak mesti tak lari dari buat kesilapan pada kedua orang tua kita.Tak gitukan.hahahha.Aku sayang gila mama dan abah.Tak tahulah tadi bukak facebook nampak gambar ini terus on blog terus cite pasal mereka.

Okeylah saya nak ke kelas.Nak rushing2 siap semua .Nak balik Bukit Jelutong dulu amik baju kitchen tukar2 semua.Terus VROOM ke MSU.

Bye hari ini ada kelas kitchen BASIC WESTERN 2-9 mlm .

No comments:

Post a Comment