Saturday, April 9, 2011

Kerana belajar...





Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera..


Lama sangat tak update blog.Aku teramat sibuk dengan be
lajar.Dan sebab kedua aku tak de line internet kat umah sewa so sebab tula dah lama gila tak update blog ni sibuk dengan belajar.Isnin sampai Jum
aat full class..Sekarang ni aku dah semester 2 tapi short semester la..Hmmm sampaikan blog terabai..Belajar lagi nak buat assigment lagi..Nak study lg..Hari-hari la boleh katakan aku sibuk.

Haaaaaaa sekarang ni baru freeeeee so aku update blog
Semester ni aku banyak masuk pastry kitchen so lg bertambah sibuk la.Subjek yg paling aku excited sebabnya aku kat umah tak penah pun buat & tolong sape2 bila di minta untuk tolong..hahahahahaha..BEST SANGAT2!
Nanti aku update ye apa yg aku belajar..

Nie pie sardine..Aku dah belajar..hehehe senang je buat ni..
DAN banyak l;g pie,bread,cake,sponge cake,cookies aku belajar..

Nanti aku kongsi resipi ye..nak out dulu
BUIBUI

No comments:

Post a Comment